BIENVENUS À CONSCIENCE

Bonjour à toutes et à tous.
Ce blog est un lieu de rencontre pour les étudiants de secondaire, de la section bilingue - matière physique-chimie- de l´
IES de Sar de Santiago de Compostela (Galice, Espagne).Un espace dans lequel les élèves de 3º et 4º de la ESO commentent des nouvelles en relation avec la science qu´ils trouvent en langue française.
Tous les commentaires et collaborations sont les bienvenus.



Ola a todas e todos.

Este Blogue é un lugar de encontro para os estudantes de secundaria da Sección Bilingüe en Francés, na materia de Física e Química do IES de Sar de Santiago de Compostela (Galicia).

Nel as alumnas e alumnos de 3º e 4º da ESO comentan certas novas relacionadas coa ciencia que atopan en lingua francesa.

Todos os comentarios e colaboracións son moi benvidos.


domingo, 18 de diciembre de 2016

Hommes et femmes scrutent différemment les visages

Hommes et femmes scrutent différemment les visages

           Les chercheurs ont constaté que, vu dans les yeux de leurs «lapins bébé porcs» qui pourraient distinguer deux sous-groupes selon le sexe de la personne qui regardait son visage. Lorsque vérifié les données ont pu être observées qu'en moyenne, les hommes et les femmes ne regardent pas les visages des gens de la même façon, étant donné que les hommes ont tendance à se concentrer sur les yeux, tandis que le regard des femmes ont tendance à perdre sur son visage, est dites que vous ne regardez pas sous les yeux, mais aussi se concentrer sur le nez et la bouche. Preguntaraste ce qui est de l'utilisation, il se trouve, est très utile, car il est possible d'en déduire des informations sur une personne en raison de leurs mouvements oculaires, des informations telles que les sentiments, l'âge, la personnalité, genre (homme ou femme), et même plus tard, peut être utilisé pour détecter les maladies du cerveau comme les chercheurs alzeheimer.

Ici vous pouvez voir le reste des nouvelles :



Os homes e as mulleres ven as caras de forma distinta
Os investigadores que comprobaron isto, observaron nos ollos dos seus “coelliños de indias” que se podía distinguir dous subgrupos segundo o sexo da persoa que miraba a cara. Cando comprobaron os datos podíase observar que en promedio, os homes e as mulleres non miran as caras das persoas do mesmo xeito, xa que os homes tenden a centrarse nos ollos, mentres que a mirada das mulleres téndese a perde por todo o rostro, é dicir que non so miran os ollos, senón que tamén se centran no nariz e na boca. Preguntaraste para que serve isto, pois resulta que é moi útil, xa que é posible deducir información sobre unha persoa grazas aos seus movementos oculares, información como: sentimentos, idade, personalidade, especie (home  ou muller), e incluso, máis adiante, poderá ser empregado para detectar enfermidades cerebrais coma o alzeheimer.

Alberto Mirás Neira

No hay comentarios:

Publicar un comentario